Longfonds - Laat kinderen vrij ademen

2021-06-09

Het Longfonds roept met zijn nieuwe campagne op kinderen 'vrij te laten ademen'. De campagne, ontwikkeld door Joe Public, is onderdeel van de jaarlijkse collecteweek van het Longfonds.

Hoofdrolspeler in de campagnevideo is de 7-jarige Sem: buitenspelen, feestjes, voetballen, hij kan er vaak niet aan meedoen, want hij heeft astma. De campagne is onderdeel van het vorig jaar ge√Įntroduceerde thema 'Geef adem' van het Longfonds en wordt naast online video uitgerold in print en op de radio.

client Longfonds (Brenda van Moerkerk, Baukje Stam, Marlien Scheffer) agency Joe Public Take-Away Advertising director Colin Huijser dop Rutger Storm editor MRTN - Jorien Voogt Music Wouter D. Snel (MacLoud) sound design Robin Schlösser (MacLoud) online Captcha - Alysha Distelbrink grading Captcha - Qianwei Tong production Jacqueline Castricum creative Mats Wilke, Ruben van Dijk, Marcel Hartog strategy Sanne Nobel account Rosalieke Mulder